Nikon Polska wprowadza program NPS
Dodano: Sobota, 29 marca 2008, godzina 00:14:39Kategoria: Nowości, ciekawostki
Ciekawe, ciekawe… Serwis Nikon Polska ponoć znany jest z tego, że nie działa, a raczej działa, ale nie tak jak powinien. Zresztą, chyba jak większość serwisów gwarancyjnych i pogwarancyjnych w naszym kraju.
Poniżej i w dalszej części informacja prasowa na temat nowego programu (nowego w naszym kraju, a znanego już w innych krajach) dla profesjonalnych fotografów (czyli takich, którzy korzystają np. z cyfrowych lustrzanek z serii Dx i Dxxx, a dokładne wymagania są następujące: trzeba wykonywać zawód fotografa jako główne źródło trzymania, używać na co dzień sprzętu klasy zawodowej marki Nikon w liczbie 2 lustrzanek i 3 obiektywów, posługiwać się legitymacją prasową). Treść informacji prasowej poniżej:
Warszawa, 26 marca 2008 r.: Nikon Polska wprowadza w Polsce specjalny, dedykowany profesjonalnym fotografom program o nazwie Nikon Professional Services. NPS to istniejący w wielu krajach Europy, w USA i w Japonii, program obejmujący priorytetową obsługę serwisową, specjalne oferty handlowe dla uczestników programu oraz szeroki zakres działań dodatkowych takich jak: ekskluzywne kursy i warsztaty fotograficzne, możliwość wypożyczania sprzętu do testów czy oferta sprzętu zastępczego na czas poważniejszych napraw.
NPS to prestiżowy program przeznaczony dla aktywnych zawodowo, profesjonalnych fotografów, posługujących się legitymacją prasową i posiadających zawodowy sprzęt marki Nikon (Pepe2k: tutaj lista “zawodowego sprzętu Nikon”). Stworzony został z myślą o docenieniu zawodowych fotografów, którzy wybrali najwyższą jakość i niezawodność marki Nikon.
„Naszą rolą jako lidera rynku lustrzanek cyfrowych jest zaoferowanie w Polsce programu, który oferuje fotografom zawodowym wsparcie w stresowej sytuacji, jaką jest uszkodzenie sprzętu. Planując mechanizmy programu NPS w Polsce zależało nam na zaoszczędzeniu fotografom zawodowym jakichkolwiek kłopotów związanych z naprawami serwisowymi oraz pokazaniu, że szanujemy i doceniamy ich pracę.” powiedział Wiktor Sobolewski, koordynujący w ramach Nikon Polska wprowadzenie programu NPS.
Tryb szybkiego serwisowania NPS zapewnia, że diagnoza usterki i określenie szacunkowej wyceny naprawy dokonana zostaną w ciągu pierwszego dnia roboczego od momentu dotarcia sprzętu do serwisu. Naprawa usterki następuje w trakcie kolejnych 48 godzin od akceptacji kosztorysu naprawy. Jeżeli przewidywany czas usunięcia usterki przekracza 48 godzin uczestnik programu otrzymuje sprzęt zastępczy zbliżonej klasy. Dodatkowo aparaty fotograficzne oraz optyka uczestników NPS objęte są monitoringiem Nikon dzięki czemu każdy skradziony aparat lub obiektyw po zarejestrowaniu w dowolnym punkcie serwisowym Nikon na całym świecie zostanie zatrzymany
i odesłany do właściciela.
Dla członków NPS powstały również, we współpracy z wybranymi sklepami dla profesjonalistów na terenie całej Polski, specjalne oferty handlowe zawierające szeroką ofertę sprzętu profesjonalnego. W ramach działań programu członkowie NPS będą mieli możliwość sprawdzenia wybranego przez siebie sprzętu oraz konfiguracji profesjonalnej optyki, akcesoriów i korpusów podczas kilkudniowych testów. Wypożyczenia sprzętu będą szczególnie intensyfikowane w momencie wprowadzenia na rynek nowych, zawodowych produktów.
Nikon Polska w związku z ogromnym zainteresowaniem profesjonalnym sprzętem firmy oraz satysfakcją klientów oferuje również ciągły rozwój warsztatu pod okiem światowych autorytetów i najwybitniejszych przedstawicieli polskiego środowiska. Stworzony zostanie cykl szkoleń przeznaczony dla uczestników Programu, podczas których oprócz zagadnień ściśle związanych z fotografią, prezentowane będą także zagadnienia z zakresu prawa prasowego i autorskiego.
Szczegółowe informacja o programie w specjalnej sekcji NPS na stronie internetowej www.nikon.pl.
» Podobne wpisy (według tagów)
» Tagi dla tego wpisu:
Nikon • Nikon Professional Services • serwis
» 1 komentarz «
Dodany: Piątek, 7 maja 2010 o godzinie: 11:40:16
widzę, ze informacja o tym, że Nikon Polska wprowadza program NPS pojawiła się na tym blogu w marcu 2008 r. W artykule znajduje się stwierdzenie: “Serwis Nikon Polska ponoć znany jest z tego, że nie działa, a raczej działa, ale nie tak jak powinien”
Chciało by się powiedzieć jak wiele musi się zmienić aby nie zmieniło się nic.
W maju 2010 mamy do czynienia z wizerunkową katastrofą, jaką na własne życzenie funduje sobie Nikon Polska. Rzecz zaczęła się od obstrukcji w serwisie, a dalsze kroki korporacji można poznać w załączonych do komentarza linkach:
http://nikoniarze.pl/stare-dobre-czasy/
http://zoltyserwisfotograficzny.info/pl/strona-glowna.html
http://www.lenstip.com/index.php?news=1826
http://optyczne.pl/2915-nowo%C5%9B%C4%87-O%C5%9Bwiadczenie_Nikon_Polska_.html
Tymczasem: jeśli planujesz zakup aparatu producenta tej marki to zastanów się czu chcesz być traktowany jak wpłatomat. Albo skorzystaj z zakupu sprzętu np. w Niemczech, czy GB gdzie twój sprzęt będzie pod opieką serwisu z prawdziwego zdarzenia.
Unikajcie sprzętu z dystrybucji Nikon Polska, módlcie się aby nie korzystać z usług serwisu na ul. Postępu w Warszawie.
» dodaj komentarz «